I'm here without you baby

Vilken dag! Är så gott som frisk nu, jag hade lite feber nu på dagen bara, men annars kanoners! Idag har jag i princip inte gjort någonting, jag har städat mitt rum litegrann. Grattis Josefine. Vid åtta kom Liza hit, vi tog en prommis till ica och köpte godis. Jag fattar inte varför jag köper lösgodis när jag nästan aldrig är sugen på det. Har hela påsen kvar.. Sen åkte hon hem, så jag satte mig i soffan med mamma och Jimmy och tittade på JVM-semin. Jävla äckliga ryssar. Dessvärre förlorade Sverige i straffar.. Kändes rätt väntat. Så jävla nära!
Nu ligger jag i sängen och saknar bebben. Imorgon ska jag ner på stan med mamma och kolla efter nya jeans, jag har ju fått tjockare lår så alla jeans spricker för mig! Illa.
Jag längtar tills på fredag. Då ska jag och baby ut och äta, på Church Street och sen bara mysa hemma hos mig.
Längta längta längta. Nu ska jag sätta på SATC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0