Home sweet home

Efter en lugn helg hos pappa är jag hemma. Igår körde vi Wii-turnering, tjejerna mot killarna. Alltså jag och Angelica mot pappa och Adde. Vi vann! Haha. Sen tittade vi på My Best Friend's Girl, den var rätt bra. Idag har vi inte gjort någonting typ, bara låg inne och kollade på tv och lekte med Cassandra. Kom hem ikväll runt nio, missade både Solsidan och Timeout...... Crap. Men, det finns ju repriser! Imorgon är det skola och jag vill sova. Men det finns ju en positiv med den kommande måndagen, när jag kommer hem från fitnessen så kommer älskling vara här!! Lycka. Men nu ska jag krypa i säng så det blir måndag fortare :)

Kommentarer
Postat av: Linnea (elleffdesign)

Hej! Såg att du undrade vart de svarta korsörhängen kom ifrån så jag tänkte att jag kunde berätta det :) Jag har ett UF-företag där jag gör egna smycken, gå gärna in och kolla på bloggen och komentera där eller maila om det är något du är sugen på!:)

2011-01-17 @ 23:01:48
URL: http://elleffdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0