Hemkommen hel och ren

Det gick väl bra att köra. Men jag är typ hur rädd som helst att något ska gå fel. Jag har en tendens att lägga i ettan istället för trean, som ska va typ omöjligt. Hur dum är jag? Men det hände lyckligt nog inte idag. Tack Gud. Bra Josefine. Det var trevligt hos mormor och morfar iallafall, åt fiskgratäng med potatismos. Säger som lilla att mormödrar lagar den bästa maten, det är fan sant! Iallafall min mormor, tihi. Så blev det lite efterätt och bara ta det lugnt. Mormor sydde in mina nya jeans, så nu sitter de åt lite bättre, tack så mycket! Framåt nio åkte vi hem, och nu ligger jag här nyduschad och en aning fräschare.
Imorgon är det dags för riskettan på Driver, så ska jag även boka in mitt livs första körlektion. Herre-herre-gud. Så mellan 08.30 och 12.15 kommer jag sitta och dö och lyssna på nån person som snackar om droger och rattfylleri, snälla rara.. Önskar att jag fyllt 18 år 2009 innan det blev obligatoriskt att göra riskettan. Men ja, tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0