Hatar måndagar

Det var riktigt mysigt hos Martin som vanligt! Han åkte på träning runt tre, så jag bestämde mig för att plugga. Jag somnade. Han kom hem och vi tog en dusch. Solsidan + timeout på kvällen och varma mackor på det! Mums. Jag lyckades motstå chipsen. Eller ja, knappt. När Martin hade tagit lite chips slickade/pussade jag honom på läpparna för få lite smak av den underbara sour cream and onion.. Desperat tjej. Skoldagen bestod av crap. På median redigerade jag och Anna vår film, äcklig lunch, filosofigenomgång och till sist fitness. Muskelpass. Lagade god mat hemma och tog en dusch. Skapligt nöjd. Har tillbringat två timmar framför datorn för att skriva anteckningar från samhällsboken, 4 sidor blev det. Sen hade vi svarat på frågor på resten av sidorna. Gud. Hur ska jag klara onsdagens prov? Det får vänta och se.. Nu är jag väldigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0