Fuckin' perfect

Jag har inte duschat än. Bestämde mig för att rensa ur mina lådor på massa skit som jag samlat på mig under åren. Känns skönt att ha det gjort, men istället ligger allting utspritt på mitt golv. Som det brukar sluta, när jag rensar. Smällde nyss i mig lite kycklingfilé och ris, men konstigt nog var jag inte hungrig. Just nu sitter jag och tittar på min och Martins sparburk.. Åh, pengar.. Längtar tills i sommar då vi får öppna den och räkna.
Nej, nu ska jag och ta och rensa lite till och ta tag i lite körkortsteori och ta ett bad för att lugna mig lite. Hyper!


Gud vad många gamla bilder det blir på mig och Martin nu, men så får det vara just nu.
Denna är från sommaren 2008 i Norrfjärden

Kommentarer
Postat av: sagalovisa

härlig bild! Fin blogg också! Kolla in min, kommentera och ställ gärna en fråga i bloggsvar, puss.

2011-01-08 @ 22:39:28
URL: http://loviza.devote.se
Postat av: malin

meeeen sötisar!! :)

2011-01-10 @ 23:31:18
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0