En riktig skitdag

Morgonen började inte bra. Fick IG på geografiuppsatsen av älskade Mats. KJFEJGKWGEFLKAEKLHÖLKEFRKLKLRGKLCLKWEGKLKREWKLGLKEWLKGKG.. så. skulle ha stått svärord men skippade det. Jag kan ju inte klandra honom, det är ju tydligen jag som gjort fel. Eller inte tillräckligt som han skrev. Synd att Skåne inte tillhörde Danmark längre, hade varit så jävla skönt nu. Då hade jag sluppit dig.
Äcklig lunch. Prinskorv och potatismosen man alltid får en sån äcklig känsla i magen av. Körlektion, nervös som en gris. Gick piss. Otippat? Som att börja om på noll. Kommer hem, tänker: nu ska jag ta ut min ilska på motionscykeln. Men? Vart är den? Frågar låtsaspappa Jimmy: Vart är motionscykeln?...... Han svarar: Hos Bosse och Åsa. Såklart. Tack. Lyste upp min dag. Puss. Tack. Jag är otrevlig mot allt och alla. Förlåt. Liza ska hämta sin jacka, jag vill inte gå ut med den. Hon får fan komma in. Nej, sluta nu Josefine. Var snäll. Can't help it. JÄVLA SKITONSDAG............................................ Positiva med idag: Grillad kyckling serveras här hemma, säsong 4 av SATC hade laddat klart. Så. Inget mer. Absolut ingenting mer.




Dagens facelook. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0