Dum och dummare

Dagen gick hyffsat fort idag. Vi skrev klart våran geografiuppsats. Nästan helt klar på naturkunskapen. Gjorde samhällsprovet. Crap säger jag bara. Jag och Malin har slagit vad om en chokladboll att hon får bättre betyg än mig och tvärtom. Gott det kommer bli med chokladboll... Efter skolan åkte jag hem till mormor och morfar. Städade deras städskåp, dammsög och bytte gardiner. Så åt vi typisk svensk husmanskost: Stekt fläsk med potatismos. Mums. Vid nio skjutsade mormor hem mig. Nu ligger jag i sängen och kollar på älskade Dum och dummare! Favoritfilmen som 10-åring typ. Alltid lika bra. Imorgon ska älskling sova här, jag längtar sönder. Litet minus dock är att han slutar runt 4, halv 5 och jag slutar kvart i 11. Haha! Har EN lektion. Värt. Mediakommunikation. Blä..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0