(8) Alldeles åt skogen för bra (8)

Det var riktigt mysigt igår, som vanligt! :) Efter jag och Martin ätit, fick jag köra till ICA för mamma ändå skulle till en kompis. Köpte popcorn och naturgodis, och ostbågar åt bobbo såklart. Anteckningsblocken fram, tack! Sen var det lite krångel vilken film vi skulle se, riktigt i-landsproblem.. Jag ville se Ringaren i Notre Dame och han ville se Prinsessan och Grodan. Haha, härliga val av film. Men det blev till slut Prinsessan och Grodan, och den var väl helt okej. Idag var det en bra dag i skolan. Vi hade egentligen håltimme en timme, men fick in en lektion där istället. Så vi slutade 12.10 istället för 14.25, hur skönt?

 Planerna är inte jättegjorda ikväll.. Haha, vilket jävla ord! Men det får man nöja sig med. Allt jag vet är att jag ska vara med fina Mia och Paulina. Fest? Myskväll? Don't know. No alkohol. Jag har slösat bort några timmar av mitt liv med att titta på gamla bloggar, istället för att försöka sig på geografiuppsatsen. Men jag kommer ingenvart ändå.... Men iallafall, mamma kom in och pratade om körkort och sånt. Jag får 3000 så 1000 för att jag ska flyttstäda huset när vi flyttat, så då ska jag köpa 10 körlektioner för de pengarna! Hur bra som helst. Nu jävlar ska det där jävla körkortet tas!!!!! Men nu ni, ska jag ta en dusch och fräscha till mig och äta tacopaj. MUMS


 Samhällsprov.. Geografi.. Naturkunskap..

 
Mina snygga brillor som ser enorma ut och avståndet mellan sängen och datorn. Jag mätte att det var över 4 meter emellan! Det ekar typ härinne. Btw, om någon undrar så ska jag ha en sängram och så egentligen, men vi kände att det var lite onödigt iochmed att vi skulle flytta om en månad till lägenhet.

 Dagens outfit, daaaah. Myskläder blev det idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0