WHEN DID YOU CHANGE YOUR NAME TO CHESTER

Naturkunskapsprovet gick väl sådär igår.. Amanda kunde inte träna. Martin frågade om jag ville följa med honom hem och det ville jag! Det var väldigt mysigt. Snabb skoldag, "samhällsplugg" och skolmat. Weeeei. Apropå igår så hörde Furuviksparken av sig (jag sökte sommarjobb) så jag ringde upp dem för en liten telefonaudition som det hette. Det gick bra, så nu ska jag på en gruppaudition med 10 andra den 22 mars. Crap, lär sitta och prata inför okända människor.. Huuuu. Men får hoppas på det bästa!
Nej nu ska jag ta en lååååååång nap med two and a half men i bakgrunden. Vid fem kommer papi och co och hämtar mig för en helg ute i skogen!




bilder från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0