WAKIN' UP AND IT'S SPORT BREAK

Haha, fiffigt istället för spring break. Brist på fantasi. Jag vaknade halv 9 imorse. Jag måste lära mig att komma ihåg att dra ner persiennerna. Det är för fan lov, då ska man sova. Tog mig till Friskis för ett medelpass, känner att den 10e av 1000 vinterförkylningen är på väg. Bajs vad trött jag var. Sen ringde Jimmy och sa att de skulle komma och tapetsera och tydligen lägga nytt golv (!!!!!) imorgonbitti HALV JÄVLA ÅTTA. Kul att hjärnan kommer vara vaken när man ska välja tapeter åtta på morgonen. Så nu har jag tagit ut grejer som jag själv orkade bära. Känns som att man ska flytta igen. Ekoooo. Har så sjukt ont i huvudet och magen känns konstig. Hoppar i sjön om jag är svinsjuk imorgon. Men nej. Tänker inte vara sjuk. Inte ännu ett lov. För imorgon åker jag och Amanda, Estocolmo here we come!

By the way..


Min favoritlåt har ÄNTLIGEN kommit ut på Spotify!
The Moniker – Oh My God!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0