VAD VORE JAG, UTAN DINA ANDETAG

WOHOOOO FREDAG!! Just looooove it. HELG. Bästa som finns. Inte för att jag har sånt hårt schema, så är det ju alltid skönt att sova. Nu babblar jag bara på, det som jag är bra på.

Igår kom Jakob och Martin hit, så åkte vi till jb för att de skulle klippas. Träffade min fina Elin! Martin blev råsnygg i nya frisyren, fast det var han ju innan också ofcourse. Hihi. Tog bussen hem till mig och åt spaghetti och köttfärssås och en varsin muffins. Blev popcornpoppning as usal på kvällen och filmtittande. Myspys.
Idag hade jag sovmorgon, så vi kunde ligga i sängen ett litet tag till. Råkade ligga kvar lite för länge, så han fick stressa iväg till sin lektion. Jag sov ett tag till för jag började inte förrän 11. Men min mage sa ifrån så jag stannade hemma. Det var så skönt att sova bra för en gångs skull. Sen vi flyttade hit har jag haft hemska drömmar, och inatt när M sov här var det lugnt. Trygghet.
Jag har iallafall hunnit äta frukost och kollat på SATC2 (igen..) men nu jävlar ska jag resa mig från sängen och kanske ta en promenad. 8 jävla äckliga minus ute. Men det ser lite lockande ut nu när inte molnen täcker himlen.



 trött? tröttare? tröttast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0