TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

Underbar helg i Göteborg! Ville fan stanna där. Kom hem vid tolv på söndagsnatten, sovmorgon. Pallade inte ytterligare en föreläsning. Hade fitness iallafall, så åkte jag hem till Martin. Utbytte våra små alla hjärtans dag presenter och tog en dusch tillsammans! Sen kollade vi på tv och åt popcorn.
Dagen gick hyfsat snabbt idag, och tacka fan för det. Nu är jag hemma och ska snart åka till mitt gamla hem och städa med syster. Får ju pengar som går till körkortet. Ska ringa till mamsen nu och fråga efter städgrejer medan jag kollar runt efter Daniel Karlssons låt, eller The Moniker som han har som artistnamn. Lätt bästa låten på Melodifestivalen! Och så Babsan förstås ;)


http://www.youtube.com/watch?v=uQcJ3miS6bg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0