TALKING TO THE MOON

Rätt onödig dag igår. Hade EN lektion. Mats kom inte. Vi blev sura. Alla var hemma idag. HAHA.
Mamma kom och hämtade mig, städade i Bomhus fram till fem. Nu är vi äntligen klara med flyttstädningen! Glad tjej. Älskling satt och väntade i trappuppgången stackaren. Vi mös och åt god mat resten av kvällen! Tittade trots mina tvivel på Big Brother, för hans skull.. Idag var det jag som fick ligga kvar i sängen medan han gick till skolan. Kom till skolan typ elva och gjorde klart mdkredovisningen, bra tjejer! Fick reda på att vi inte hade samhäll, woooo!! Nu är jag hemma, har varit duktig. Diskat, gått med återvinningen, sökt jobb, skrivit mail till Furuvik och en tatuerare. Nu ska jag kolla igenom naturkunskapen, sen ska jag möta upp Amanda och Michelle för träning på Friskis :):):):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0