Nu har pappa laddat bössan

Dåligt med uppdatering. Var ju som sagt med Martin igår. Det var väldigt mys. Kollade på filmer och bara tog det lugnt. Idag var det sista jag åkte från Bomhus till skolan. Rätt overkligt. Men skönt! Slutade tidigt i skolan, så gick jag till nya lägenheten där mamma och mormor var. Var där ett tag, så åkte vi hem och åt rotmos och fläskkorv.. Mums. Sen har det bara vart packning som gällt här hemma. Plus lite Amigomat. Det satt inte fel. Nu är jag snart klar känns det som, men ändå inte. Alltså med packningen. Känns bra att gå upp 8 imorgonbitti.. Lastbilarna kommer tio. Woho. Så kommer Martin runt 12 och hjälper till, gullhjärtat. Så det blir full rulle imorgon. Ingen aning när internet kommer heller, men det är installerat iallafall. Skönt. Nu ska jag sluta. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0