Åh, härliga härliga dag!

Var lite sur imorse för att ha fått fel information om att vi skulle högskolan idag. Men det var nästa vecka. Så då tänkte jag ju ta en sovmorgon och börja kl 12. Jag menar, vad är det för mening att åka dit och lyssna på massa när man redan har bestämt sig för att studera? När det inte ens är i Gävle liksom! Dagen rullade på bra iallafall. Gjorde klart min naturkunskapsuppsats om cystisk fibros och köpte biljett till 100-dagarsfesten med Håkis. Jag, Sandra och Maria fick även vår geografiuppsats inlämnad. Så då är vi lediga från lektionen imorgon på morgonen + naturkunskapen! MUMS på sovmorgon. Tog en sväng på stan med Maria, fick med mig en mysig stickad tröja, en bh, två nagellack, en mascara, nagellacksremover och en t-shirt hem! Det sviiiiiider i plånboken nu.

När jag kom hem packade och rensade jag lite, sen åkte jag, mamma och Jimpan till lägenheten och inspektera lite. Jävla puckon som inte kan städa riktigt efter sig. Sen blev det hämtmat från Max som satt väldigt fint i magen. Nu ska jag ta ur innehållet från mina påsar och lägga in det i garderoben. Älskar det!
Klockan 20.00 är det dags för Sommar i Sverige! får man ju inte missa.

 shopping.. haha vilken bra bild på påsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0