THIS IS SO WRONG.. SO VERY WRONG

Min helg har varit bra. Kom hem till pappa runt halv sex, jättefräscht var huset inuti. Kändes hemtrevligt och det var inte kallt plus att det inte luktade brasa. Skööööööönt. På kvällen blev det film med massa gott till. På lördagen övningskörde jag lite, sedan var det dags för 50- och 40-årsfest. Min farbror Jonny och hans fru Jonna fyllde år. Det var trevligt! På söndagen tog jag tåget hem, som såklart blev inställt i Tierp och jag fick vänta en halvtimme på nästa tåg som skulle åka förbi. Kom hem, duschade och så sedan tog jag bussen till Hedesunda! Där blev det kanongod mat och massa mys med hjärtat.
Jag hatar förövrigt måndagar. Seg media, äcklig lunch och fitness. Men det var jääääävligt skönt att träna och det var roliga pass! Ikväll har jag äntligen börjat och gjort klart filosofin. Tack och lov.


KevinLee och Cassandra mumsar i sig grädde på 50årsfesten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0