SO WHAT DID THE MELONHEAD DO?

Rätt sköna dagar har det faktiskt varit. Pannkakskalas och sleepover med Linda, körlektion och... Ehm, inget mer? Idag har det varit en lugn dag i skolan, stannade kvar och jobbade på min oooootroligt långtråkiga uppsats. Efter skolan fick jag övningsköra ut till Valbo med mamma, gick lite på köpis. Fick med mig ett par jeans och lite alkohol hem. Finfint! Efteråt åkte vi till mormor och morfar för lite mat och massa kortspel, ett bra avslut på en fin dag. Nu ligger jag i min säng och gör det vanliga, tittar på Two and a half men. Snart ska jag sova, för imorgon ringer klockan på kvart i sex. Då är det dags för halkkörning! Wehå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0