OOOH, I'M SO SCARED

Det var en trevlig kväll igår. Tog en promenad i kylan till Coop, burr. Spelade kort och åt kakor + chips. Sjyst blandning. Runt tolv skjutsade vi hem Paulina. Kollade på fula bloggar och somnade till en film. Idag blev det Max till frukost, klart man inte klagar! Mums. Vid tre skjutsade Liza hem mig. När Jimpan kom hem åkte jag och mamma iväg för att handla/övningsköra. Ikväll har jag inga speciella planer, otippat? Ludvig skulle kanske titta in efter sin träning om jag inte minns helt fel. Annars ska jag bädda ner mig till Sex and the city.
Imorgon bär det av till pappas skogshus fram till lördag, då ska jag hem och då kommer kärleken hit efter 9 dagars eviga längtan!



Skulle inte va fel att vara brun och smal igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0