ONLY YOU CAN GAY UP BANGING TWO WOMEN

En liten fotnot. Alla mina rubriker är såkallade "citat" från min älskade favoritserie Two and a half men. Hoppas att ni hade anteckningsblocken redo.

Dagen spenderades på stan med Ludvig, vi lunchade en fet lunch på Buddy's. Tog en långpromenad i Boulognern runt Hälsans stig. Helt sjukt att jag lärde ta av mig jeansjackan för att det var så varmt, trots att det blåste på. Till sist satte vi oss på Waynes uteservering med en kaffe och apelsinjuice. Ludvig hann övertyga mig att följa med till Hemlingby och springa. 2 km jogging, 40 situps, 15x3 armlyft med stockar, 2 km powerwalk, 40 situps, 2 min planka, armgång och till sist två rundor intervaller. Jag ville dö. Jag förtjänade verkligen fläskfilén med jumbofriesen när jag kom hem. Tvmys och kom nyss in efter att stått ute och pratat med Paulina och Liza. Imorgon bär det troligtvis av till Hemlingby igen för träning, sen blir det tjejkväll med P & L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0