MMMM YOU SMELL NICE

Igår var det skola. Som vanligt. Jaaa.. Följde Linda tillsammans med Denice för att Linda skulle tatuera sig. Asfränt blev det! Martin kom till Redrum, så gick vi hem. Han fick sitt såkallade "påskägg" av mig med massa godis i. Gullegrisen åker ju till fjällen på söndag och kommer hem på torsdag, när jag åker till pappa. Bam, timing! Vi hade det väldigt mysigt med massa Eva&Adam avsnitt.
Idag hade vi en lektion. Så. Tog en mjukglass på stan med tjejerna och vandrade runt på stan. Jag och Linda gick hem till mig för att färga hennes hår medan jag sprang fram och tillbaka till tvättstugan. Gud vilka intressanta påpekningar! Borde lägga in fotnoter. Nu ska jag duscha mitt äckliga hår (fotnot) och vänta på att v maten v ska bli klar (fotnot.)


Gammal bild från 09, snygg löshårstjej. Martin, jag, Anna och Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0