JAKE? ARE YOU PRAYING? - THAT'S OK, I'M NOT IN SCHOOL

Mysig kväll "hemma" i Hedesunda igår. Hamburgare. Glass och fruktsallad på kvällen samt en skön dusch med M. Sedan övertygade Martin mig att ta en senare buss hem imorse, så att han slapp vakna tidigt. Vilken toffel jag är. Men men, jag fick sova längre! Nu sitter jag hemma, ska antingen krypa ner i sängen ett tag och käka upp resten av min Ben&Jerry, eller göra mig iordning så jag slipper göra det. Åhååå, vilket i-landsproblem jag har assåååååå!! Idag är det körlektion och åka till pappa som står på schemat. Ska få se deras hus, spännande. Imorgon blir det farbror Jonnys 50årsfest. Spenderar helgen där. Hejdå.


 Bild efter radiosändningen igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0