IT CANNOT BE ECSTASY, CAUSE THERE'S AN APHRODISIAC

Hej du bortglömda blogg! Hur är det?

I lördags hade jag och Martin 3 år. 3 år?! För tre år sedan gick jag i nian på Engelska och han i åttan på Solängen. Jag hade löshår och inga ögonbryn och han hade rufsigt hår och bar alltid (nästan) randigt, hihi. Han kom hem till mig och mös, så gick vi ut på kvällen och åt på Bienvenidos. Aldrig mer. Hårda potatisklyftor, maten var dränkt i äcklig rödvinsås och baconen var inte stekta. Blä blä blä. Vi betalade 220 kr för den rätten, crap! Pengar är pengar. Men sällskapet gjorde ju det bättre och det var ju bara att skratta åt det. Jättemysig dag v

Idag fick vi tillbaka naturkunskapsprovet. 1,5 ynka poäng från MVG. Lite less? M:et saknades framför det där VG+et. Nu ropar mamsen att det är mat så nu ska jag springa och slänga i mig mat och sen ta en välförtjänt dusch för att det gick bra på körlektionen och provet!
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0