FUCK YOU AND YOUR LIES

Fick en del saker klargjorda igår. Äntligen. Idag har jag känt mig arg, men samtidigt varit glad. Finns inget mer att säga, alla saker är sagda. Ändå har jag inte haft en klump i magen, utan känt mig lättad. Att jag fick veta. Är det konstigt eller? Kanske är jag ledsen inuti, men fan vad det inte känns så. Tacka fan för det. Mycket fan nu va. Fuck you and your lies!



Slutade 11 idag, skönt? Bestämde tema på brännbollsdagen (rock!) och jobbade lite på naturkunskapen. Hejdå. Nu ska jag ta tag i mitt rum och städa och fixa till. Ikväll blir det träning om inte Linda kommer hit. Just nu vill jag boxas, släppa ut allt bara. Josefine the beast liksom. Det behövs. Nu ska jag höja volymen och börja röja!



Kommentarer
Postat av: Elin

<3

2011-04-12 @ 13:34:55
URL: http://eafk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0