DUH, WINNING?! OR LOSING?

Igår efter skolan var jag på stan med Ludvig, vi fikade och jag fick se hans nya Ipad. Varför är jag inte förvånad? Han fick nästan tvinga ur mig att det var ett bra köp. Hehe. 
På kvällen tittade jag på dokumentären om Charlie Sheen, the bad boy. Började nästan gråta i slutet, haha gud. Jag är väl ganska konstig. Jag menar, den här mannen har åkt dit för hustrumisshandel, droginnehav, drogöverdos, haft alkoholproblem, köpt mest prostituerade i hela världen.. Vad finns det att tycka om? Det känns som att det är nästan lika känsla vissa kvinnor känner för mördare - medlidande. Älskar Charlie Sheen! Mycket av det kommer ju av Two and a half men såklart. Fast jag tycker inte att man jämföra Charlie med en mördare. Kändisskapet blev mycket, pengarna och framgången.

Hur snygg var inte Charlie som ung?


Skriver ju en vetenskaplig uppsats om honom, om han är bipolär eller inte. Det finns så mycket information, intervjuer etc att man blir galen! VAR ska jag börja?! Tusen tankar, men inget går ner på pappret.
Nej, nu ska jag ta mig en funderare medan jag väntar på mat. Ikväll ska jag se Hot Shots! som både Charlie och Alan (Jon Cryer) är med i.

picture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0