Text för några dagars uppdateringsmissar

Helgen var bra. I korta drag:
Fredag: istället för skola, åkte jag till mormor och hjälpte henne med en massa grejer och spenderades i princip hela dagen där. Åkte hem, hämta grejer och for till Elin. Skjuts till stan, mötte Nicke och Robin. Till f12fest. Skämdes. Mamma hämta mig. Vi hämta Jimpan som var ganska rund om fötterna, "fyllekäk" på max. Hem. Sova.
Lördag: Pappa och co hämtade mig vid fyra. Valbo köpcentrum. Hitta nya skor, tröja, armband och örhängen. Korv på IKEA. Åkte hem. Käka världens bästa tacos. Mys med film och partymix bestående av skruvar, popcorn och massa saltiga godsaker.
Söndag: Första advent. Pannkaka till lunch, mums. Julskyltning i Tierp. Fick en kofta och prydnadsbokstäver av pappa, tack! Femtåget hem. Liten släktmiddag. Sova.
Måndag: Skola till fem. Fitness sista tre timmarna, dåligt skönt. Hem och baraaaaaa ta det lugnt.

Idag var det ju skola som vanligt. Efter skolan mötte jag upp Elin på stan. Jag köpte julklappar och en t-shirt och två mössor till myself, för det behövde jag! Nu är jag hemma, ska lägga mig i sängen och kolla på en rulle. Längtar efter min älskling, kunde inte träffa honom i söndags då han brutit nyckelbenet stackaren! Hoppas han blir bra snart. På torsdag har vi varit tillsammans i 2 år och 8 månader, herregud! Tiden går allt bra fort, men jag njuter jag. Älskar dig så finafinafinafina du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0