Onsdag och nationella

Det gick bättre på nationella än förväntat. En och en halv timme tog det, jag gick ut först. Haha, duktigt josefine.. Fick alltså sluta runt tio, så väntade jag på Matilda och fick min mobilladdare jag hade glömt hos dem sist. Åkte hem och åt lunch, så kom Mattias över. Slapp framför tvn tills jag skulle iväg på sminkkurs med Liza och hennes kompisar! Hann dessvärre bara vara kvar där en timme typ tills mamma kom och hämtade mig. Hämtade upp Jimmy och åkte och tittade på två lägenheter, en på söder och en vid heliga trefaldighet. Vi hade riktigt svårt att bestämma oss. Jag föreslog att vi skulle äta max till middag och så blev det! Mums.
Nu ligger jag i sängen, trött som ett svin. Saknar min bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0