Lill-lördag

Talet gick väl igår. Det gick väl. Haha, jag klarade mig igenom det iallafall, och den 1000 kgs tunga stenen från axlarna kastades bort. Halvstudiedag, ganska skönt att sluta elva. Den senaste dagen den här veckan blev idag, och det var kvart i två. Annars är det fem. Haha, måndags: 11.30, tisdags: 11.00, idag: 14.15, torsdag: 11.00, fredag: 12.00. Jag gillar den här veckan trots allt!
Min dag har spenderats med min underbara linnea, vi strosa lite på stan tills vi bestämde oss att köpa lite gott och åka hem till henne. Tog igen massa prat och kollade på sandor/slash/ida. Så härlig film. Gick hem vid halv tio, duschade och nu sitter jag här. Imorgon ska vi diskutera våra uppsatser på naturkunskapen, ha religion sen gå hem. Skapligt skön..t. Imorgon ska jag träffa Elin :)
Nu ska jag ta och kolla på det senaste avsnitten av two and a half men och sen sussa gott!
Grattis älskling på namnsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0