Igentäppt


Jag hatar att vara sjuk. Framförallt när det är lov. Fan vad det förstör. Igår var det som värst. Huvudvärken bara steg.. Men lite sömn gjorde susen. Så nu är det bara snoret och heset kvar. Hihi.
Iförrförrgår sov jag hos Liza med Paulina då, och hur underbara vänner har man inte som köper ben&jerry's åt en? half baked, alltid i mitt hjärta! Så kollade vi på en skräckis, usch vad äcklig den var! Mirrors 2 hette den. Iförrgår sov jag hos Liza igen efter jag hade övningskört lite. Vi bestämde oss för att baka, det blev kanelbullar och chokladbollar. Mumma blev det minsann! Fast bullarna hade nog ett tidigt bästföredatum haha.. 1 dag typ. Så kollade vi på lite mysiga filmer och sov sött. Igår åkte vi och kollade på bilar med hennes pappa, så skjutsa dom hem mig. Tog ett välbehövt bad och tog det lugnt tills lite släkt kom hit och åt. Rotmos och fläskkorv, mums! Det låter definitivt inte gott, men det är ljuuuvligt. Vid halv 9 gick jag ner och la mig i sängen och kolla på film, var otroligt trött och sliten.. Lyckades somna iallafall, och jag gick upp nu för en stund sedan. Jag ska städa mitt rum, dammsuga och så innan jag åker till pappa. Ska spendera helgen där. På söndag kommer älskling hit! Längta längta längta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0