Fredagsmys

Skönaste dagen i veckan. Svenska - genomgång på Strindberg. Mediakommunikation+nk - filma. nice. Åkte hem, åt och så kom mamma hem. Vi åkte och handlade mat så fick jag köra. Övning ger färdighet som man säger, och det börjar ta sig! Fast vissa dagar så.. bajs. Då vill jag bara skita i körkortet totalt! Men jag får förlänga stubinen lite. Efter handlingen hämtade vi upp Jimpan från jobbet och åkte hem. Det blev tacomys här ikväll och även storebror joinade oss. Så var det dags för Idol. Skamligt att se Olle hänga löst. Ärligt talat, Linnea? Nej. Bort. Weise åkte ut, det var på tiden. Så jävla arrogant och obehaglig människa. Men sjunga kan han, det lär jag medge. Med Idol serverades det ugnsbakade chips och dipp. Mummmaaaa. Så det dåliga samvetet är det inte så mycket av. Drack vatten istället för cola. Big step. Jag vill bli den jag var förut. Smalare. Nog om det.
Imorgon kommer äntligen min älskling hit. På kvällen ska vi lira massa tvspel med hans syster Isabell och hennes kille Henri. Det ska bli kul att spöa grabbarna i nhl! Så blir det massa mys. Lääääääängtar. Har inte sett människan sen i måndags. To long!


är lite småsugen på att bli brunett igen.. hmrf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0