Dagarna går så fort

Peppa peppa ta i trä! Dagarna får gärna fortsätta gå fort, iallafall skoldagarna.. Jag har en supermysig helg må jag säga. I fredags var jag hemma med mamma och Jimmy och myste framför idol. I lördags var det att gå upp tidigt och åka till Martin med 10.10 bussen, men självklart missar jag den... Irriterad tjej. Gick runt på stan till tolv då nästa gick. Kom hem dit och mös, så kom släkt och fira med tårta och god mat! Resten av kvällen bestod av mys. Söndagen blev en riktig slappdag. Bada bubbel och kolla film. Klagar verkligen inte! Myshelg med min älskling. Igår var det dags för skola igen, och jag fick reda på att min ansökan om att få byta till fitness från engelska hade gått igenom!! GLAD TJEJ. Så jag gick dit och träffade läraren och fick papper. Klart, och jag fick sluta halv tre istället för fem.
Idag fyller min käre bror 21 år gammal, stort grattis till honom! Blir lite att fira här hemma.
Imorgon är det nationella i svenska, uppsatsskrivning. Jag taggar inte efter att få skriva i 5 timmar. Så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0