Dag03 - Mina föräldrar

Jag har världens bästa föräldrar. Mina föräldrar heter Cecilia och Patrick, 45 år gamla. För fem år sedan skilde de sig efter 2 års äktenskap och efter att ha varit tillsammans i 18 år. Jag blev så otroligt chockad när jag fick höra det. Jag satt och chattade med en kompis på msn som frågade: ska dina föräldrar skilja sig? och jag ba: nemen gud det har jjag inte hört något om. hon ba: oj... så jag frågade mamma och väntade mig det självklara nejet, men hon sa bara: vi pratar om det sen. Min bror hade vetat om det i två veckor, och de flesta av mina kompisar också. Det kändes ju.. bra? Men jag blev inte helt förkrossad vad jag minns, det var mest chock. Idag tycker jag att det var bäst att de gjorde som de gjorde. Idag har de nya sambos och pappa har fått en till dotter, min älskade halvsyster Cassandra som är lite mer än 3 år. Jag tycker synd om min pappa. Vi har och haft svåra tider ibland. Tyvärr bor jag inte hos honom längre sen i våras, han flyttade till Tierp våren 2009. Jag stod ut ett år sen ville jag inte mera. Det var bara en tidsfråga. Men jag försöker hälsa på honom när jag kan. Men jag älskar min mamma och pappa villkorslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0