Dag 02 - Min första kärlek

Min första kärlek.. min allra första kärlek var nog när jag gick i ettan haha, han hette Robin och vi var med varandra jämt. Vi var även bästa kompisar, jag kommer ihåg hur vi sa det till varandra hela tiden, att vi var ihop och bästa kompisar. Sådär var det ungefär i två års tid, så blev han ihop med någon annan helt plötsligt! Stört egentligen, haha ;) men jag sa att det var lugnt och fortsatte vara kompisar, fast tyvärr inte lika tajta. Under tiden vi var ihop lekte vi ryska posten själva och hittade på nya grejer som vi kallade spaghetti och köttfärssås, tacos. Hahaha, men jag kommer inte ihåg vad det var! Vi gjorde allt tillsammans. Vi kunde ringa till varandra och bara gå och plinga på, vi bodde på samma område. Han var hur snäll som helst. Dessvärre flyttade han till Hille, jag tror att det var i fyran. Jag var jätteledsen. På den tiden smsade man inte och var inne på facebook precis, så vi tappade kontakten. Helt plötsligt 2004/2005 kom han och plingade på hos mig igen. Jag har aldrig blivit så förvånad! Men det var riktigt kul. Nu för tiden ser vi varandra ibland på stan och hejar oftast! Han är en barndomsvän som jag aldrig kommer glömma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0