Back to school

Lovet avslutades iallafall på ett mysigt sätt. Jag var hos pappa fredag till söndag. Vi tog det bara lugnt och kollade på idol, åt gott och spelade wii. På lördagen fick jag köra ner till Uppsala, så gick vi på nå ljuskväll. Det var rätt häftigt faktiskt, men riktigt kallt var det! Så kollade vi på Ensam hemma 1 & 2 och åt midnattsoppa och baguette :) åkte hem med ett tåget, solade och åkte hem och väntade på älskling. Han kom hit, så lagade vi tacopizza! Det satte sig fint i magen. Resten av kvällen spenderades i sängen med massa mys, gotta och film!
Idag var det ju dags för skola igen.. och som vanligt när det är skola precis efter lov har jag jämt svårt att sova. Det var inga undantag den här natten. Hade media och samhäll, skrev synopsis och tittade på film, så hade vi ingen engelska som jag tackar gud för. Jag gick till syon och bytte inviduellt val, nu gäller det bara att rektorn godkänner. Ska nog be till gud. Pallar inte engelska c. Stack hem, försökte äta men det gick bara inte. Kom bara ut lika snabbt som in. Orkar inte med det längre.. Nu ligger jag i sängen och kollar på 2½men som gör livet lite bättre och väntar på ett sms från kärleken.
Ska hålla tal imorgon på svenskan, sååååå nervös. Ingen idé att öva och öva, jag kommer ändå va pissnervös. Sen är det halvstudiedag som tur är.

 saknar 2009, men ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0