Autumn break

Long time, no seen som man säger.

Mycket som har hänt. Börjat i trean, börjat hata engelska (screw you hans), köpt ett friskis&svettis-kort (!)
fått knäskålen ur led på andra friskis&svettis passet = kryckor i en vecka. En impulsresa/projektarbete till Turkiet, Alanya med Alexandra och Linda. 18/9-25/9. Vi spela in ljud till radio, partade, solade, shoppade och umgicks med trevliga och konstiga sthlmsfilurer. 2 år och 6 månader med min prins den 2 oktober. Livet är bra.
Det är nog en liten kort sammanfattning på de senaste två månaderna.

Nu är det november. Brr, jag fryser bara jag hör ordet. Novemberrrrr.. rrr.. Höstlovet har satts igång, thank god. Helgen spenderades hos min älskling, släktmiddag och en massa mys! Idag spelade jag och Malin tennis mot våra pojkar på kära GTK-hallen. Jag blir en sån bitch när det gäller tennis. Iallafall när det går dåligt för mig. Förlåt. Vi hann bara spela två set, de vann första med 6-3 och vi vann i tiebreak i andra. Så det är jämnt!

Jag fick inte heller ett så jätteroligt brev när jag kom hem idag. Hälsocentralen hade flyttat tiden. Istället för imorgon kl 16, ska jag få pina till den 17 november kl 08.15. Jag blev sur. Mamma blev sur på mig. Fick inte ens napa lite i soffan. BU. Jag saknar min bobbo. Han gör mig alltid på bättre humör, behöver dig. Jämt.
När jag är arg, på dåligt humör eller väldigt lyssnar jag på min andra man. Magnus Uggla. Det gör jag nu. Skandal bjotis. Hjälper nästan alltid. Ikväll beger jag mig till Liza för att sova där med Paulina. Jag är sugen på glass.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0