You spin me right round

Kände att den där 30dagars grejen inte funka nå vidare bra, haha.

Lite uppdatering. Min stackars älskling bröt nyckelbenet för snart två veckor sedan, och idag opererades han för det hade läkt fel. Stackaren! Har rätt mycket i skolan nu.. har suttit och skrivit på min sketna geografiuppsats om jordbävningar. Sorry Mats, fick inte ihop 2-4 sidor men så blir det när man får 3 ynkliga frågor att jobba med. På torsdag ska jag, Fanny, Alner och Lisa ha en halv religionlektion om Muhammed, crap. Nästa vecka är det psykologi och naturkunskapsprov. Döda mig. Nu ligger jag iallafall i sängen och ska kolla på Föräldrafällan, gammal go rulle :) Min pojkvän är bäst han. Jag kollade på ett par skor idag som jag blev lite förälskad i, så berättade jag vad jag önskade mig i julklapp (skorna) och sa att han kunde betala en del som julklapp om han ville. Men gullig som han är ville han betala hela kostnaden! Jag blev glad glad glad :D tredje vinterskorna den här vintern, men ändå hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0