Nästan i slutet på 2010

Jag hade en fin jul. Supermysig. Den 23e kom min älskling hit och va med mig. Vi gav varandra julklappar på julaftonsmorgonen och bara mös! Jag har fått ett par skor, en tröja och en parfym. Mer än tusen tack älskling.

Nu har jag bestämt mig för vissa saker, lite nyårslöften så att säga.
- Träna mera (mamma gick med på att köpa friskis&svettiskort en termin till, puh!)
- INGET fett eller socker
- Ingen alkohol (undantag finns, studentkryssningen m.m) mindre alkohol kan man nog säga.
- Ta körkort så fort som möjligt.
- Spara pengar!!!


Jag och Martin har pratat om att åka utomlands tillsammans, och vi bestämde oss för att lägga undan 300 kr vardera varje månad och lägga i en burk. Så ska båda sommarjobba, så tar vi en "sista minuten" och drar oss till ett mysigt och lyxigt ställe! Hoppas innerligt att det blir av :)

Nu jävlar ska jag ta tag i körkortet. Har bokat in riskettan iallafall, och i  samma stund ska jag boka in min första körlektion som jag fick av Håkan i julklapp. Nu ni!!

Slutligen, så är jag så ledsen av att se mig själv i spegeln. Jag som tyckte att jag var mullig för 1 ½ år sedan, men jag var fan smal om man jämför med nu. Tränade tre gånger i veckan, drack aldrig aldrig aldrig läsk och åt en nyttig frukost. Jag blev för trygg med mig själv helt enkelt. Det har bara gått neråt.. eller ja, upp (haha) Men nu jävlar ska det bli ändring! Samma visa igen. Inget slarv nu, Josefine! Tänk på 2009.. tänk på 2009.. Pepp pepp pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0