Några få dagar kvar till jul

Helgen var grymt mysig. Jag blev brunett i torsdag, jag ville bara få bort det blonda. Helt ok blev det. I fredags efter skolan mötte jag upp älskling på stan, men dessvärre gick han förbi mig först eftersom han inte kände igen mig, haha ;) vi köpte julklappar och jag fick ytterligare en julklapp. Tusen tack <3 käkade en liten lunch på mcd, så köpte vi med oss lite gotta hem. Mös med film och pizza resten av kvällen. Upp 8 på lördag morgon, bror kom och hämtade oss och åkte till pappa i ödemarken. La oss i min kalla säng och kollade på film, sen upp och äta frukost. Var hemma typ hela dagen bara, så åkte vi in till Tierp en snabbis och bytte min trasiga kofta. Julmiddag och julklappsöppning på kvällen. Trolltyg i tomteskogen blev det också. Tog morgontåget hem och mös hela dagen hemma hos mig. Mitt dåliga humör kom fram och den jävla ångesten. Pepparkaksbakning, popcorn och film fick avsluta kvällen.

Jag älskar dig mer än allt annat Martin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0