Kärlekens tunga

Helgen har varit underbar. I fredags var det wild-party hos Johanna. Fix hos mig sen vidare mot Sätra. Pizza, trevliga tjejer och roliga spel. Fick skjuts hem av Malins syrras kille och det var jag glad för.
Upp tidigt på lördag morgon, passa väskan full och fick skjuts till stan. Bussen till Hedesunda! Jag spenderade resten av helgen där hos min älskling, det var väldigt mys. Vi smaska i oss vår godispåse och kollade på massa film. Jag kanske är den enda 18åringen som gråter till Beethoven. Ni vet, hundfilmen inte kompositören.
Idag var det dags för skola, trots feber och strålningar i vänsterarm. Är man viking så är man, och 37.7 dör man inte av precis haha. Mpren gick åt till mestadels plugg till psykologin, men det gjorde ingen nytta iallafall. Åt på Sibylla med Louise istället för att äta frukost till lunch, värt. Men det tyckte inte magen om. Prov. Crap. Fitness, cirkelträning och styrketräning. Jag har aldrig haft det så jobbigt på styrketräning. Ville dö fem gånger om.
Kom hem, duscha och gå direkt till naturkunskapsboken och plugga i två timmar. Fy.
Veckan kommer bestå av plugg, hjälpa mormor och morfar och träna på friskis imorgon iallafall, så får vi väl se vad som hinns med! Nåt pass mer i veckan är ju bra att klämma in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0