Impossible to sleep

Jag kan lika gärna berätta om lite dagar som hänt efter julafton!

På juldagen begav jag mig ut till mormor och morfar, för där var kusinerna och Håkan och Ingela. Julmat, julmat, julmat. Fick även träffa deras urgulliga hund Totte! Sen åkte jag och Anna hem till mig och sov över, åt popcorn och tittade på Natt på museet.

Annandag jul var det julfrukost hos Håkan och Ingela. Fick se deras nya mysiga lägenhet i villastan. Det åts det julskinkmackor och risgrynsgröt i stora lass. Sen gick jag och Anna en stund på stan, fyndade fina grejer. En skjorta, vit och lite genomskinlig 149 och ett linne för 74 kr. Båda från Cubus. Ring från Gina, 50 och leggings från MQ, 125.  Mamma hämtade upp oss för att åka till Valbo för att bjudas på lunch. 
Kvällen spenderades på Goya med härligt sällskap och mycket skaka rumpa! Kom hem på morgonkvisten, frusen och lycklig med en röding vid namn Linda! 

27 december bestämde jag med Mia och Paulina för att ha en liten myskväll. Vid sex hämtade jag och mamma upp dom, så åkte vi och köpte Max till oss tre! Kvällen spenderade vi hos mig, dom med sitt mobilspelande och jag med mitt tvtittande. Underhöll mig med att knäppa kort och spela in videos med dom.. Sen somna vi sött!

28 december då gick jag upp tidigt, tog tiobussen hem till Martin medan flickorna sov hemma hos mig. Mööös hela hela dagen! Robert Gustafsson m.m. Gick och la oss rätt tidigt.

29 december Så började min baby må dåligt på morgonen, så vi låg kvar i sängen till tolv. Så gick jag ner och åt frukost, så låg jag tätt intill honom och bara höll om honom. Min lilla bebis. Vid ett sa jag hejdå till min lilla sjukling. Fick skjuts in till stan av Åsa och Isabell. Egentligen skulle han ha följt med mig hem idag, men nu blev det inte så.. Stackars.. Saknar honom innerligt mycket redan. Hans stora bruna ögon som tittade upp mot mig när jag bara låg och tittade på honom för han var så söt. Svimmar. Varje gång pirrar det. Vill aldrig att den känslan ska försvinna, för den är verkligen underbar.

Nu måste jag försöka sova, för jag ska upp tidigt imorgon. Mamma slutar tidigt så jag ska övningsköra till mormor och morfar, hjälpa dom lite där hemma och sånt. Sen blir det fettokväll med Paula! Det var ju bara 3 år sen sist typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0