Sterry Mcflurry

ÄNTLIGEN fredag! wiho.
Fast nu är det pappsenvecka så nu är jag 4 mil ifrån allt. Har bara vart hemma och myst med familjen med film och popcorn.
Och så imorse vaknade jag upp med mitt livs första munsår. Fy satan vad det svider, men det är ju tur att det inte är nå vidare stort och är i mungipan. Så jag har haft tandkräm på hela kvällen, i hopp om att det ska försvinna. Får hoppas att jag hittar något annat för munsår här hemma imorgonbitti!

Nu ligger jag i sängen och tittar på Cast Away med Tom Hanks. Det handlar om en man som jobbar inom FedEx, och när han ska flyga iväg någonstans får planet en kraftig turbulens och kraschar. Han lyckas överleva kraschen och förs genom en gummibåt till en öde ö. Filmen handlar om det typ, hans liv på ön osv. Den är faktiskt riktigt bra!

Imorgon ska jag in till Gävlestad iallafall, förhoppningsvis sola och köpa navelsmycke. Sen blir det tjejmiddag hos Mia :) efteråt åker jag förhoppningsvis till Martin om han har kryat på sig och stannar kvar över natten! v


Jag right now, fick bli en fegisbild! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0