Saturday baby

Mysig kväll med tjejerna igår! Jag och Linnea gick till ica och mötte Kajsa och Fia, köpte massa gott och gick hem till mig. Kollade det sista av idol och på Lejonkungen 3 ;) så jävla härlig film.
Sen satt vi och snacka ett tag innan Kajsa och Fia stack hem. Tack för kvällen tjejer! Efter de gick jag och Linnea hem till henne, snacka om allt och inget i flera timmar och hade det allmänt mysigt.
Vaknade runt tio idag, så låg jag kvar i sängen och väntade på att Linnea skulle vakna haha. Efter elva vaknade hon iallafall, åt det sista av det goda och gick ner och åt frukost. Haha, snacka om att man var mätt i magen.
Nu är jag hemma iallafall, ska bädda rent i sängen och göra mig iordning. Vid fyra åker vi till mormor och morfar på kräftskiva, Anna kusin kommer också :) längtar efter henne.
Sen åker jag hem där Martin väntar på mig!

 snyggingarna



 god morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0