Now I'm that bitch

Nödvändigt för mig att gå i skolan idag kände jag, not! Tittade på Billy Elliot på svenskan och mediakommunikationen (?) skönt. Sen var jag lite busig och gick för dagen, gick ner på stan kollade om redrum var öppet, men icke sa nicke.. Till sist kom Martin ner på stan, och vi tog bussen hem till Häs. Gjorde lite lunch och fick blåbärspaj till efterrätt, mums mums. Gick upp och mös massa med film och naturgodis :) Timmarna gick alldeles för fort och jag tog niobussen hem. På stan väntade Liza och hennes mor på mig, och jag fick skjuts hem för att Liza skulle hämta sina mjukisbyxor här.
Imorgon har jag en lång sovmorgon, 10:20 wiho. Men jag känner att jag lär sova nu, ska trots allt upp 9.
Morgondagens inte alltför roliga höjdpunkt blir körkortsteori, bajs. Eller vad det nu heter? 3 långa tråkiga timmar..
Hipp hipp hurra!

Ja jag vet att designen är lite fuckad just nu, får be en expert om hjälp inom kort!
Men nu ska jag dra mig mot sängen, godnatt


Jag älskar dig mitt hjärta, vi firar förresten hela 17 månader imorgon också.
Tänk, snart 1 ½ år tillsammans. Jag är som nykär


Kommentarer
Postat av: m a l i n

sötisar!



snygg design! :D

2009-09-02 @ 16:11:49
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: Yeah, that's great for you.

Yeah that's great for you.

2009-09-16 @ 09:45:48
URL: http://06.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0