No need to worry

Fet sovmorgon. Fett bra. Hihi

Vi har fått en ny gympalärare, kommer inte ens ihåg vad hon heter. Lite småfjantig var hon allt haha!
Efter skolan åkte jag ut till mormor och morfar, dammsög lite och sorterade ut saker i lådor.

 Hittade mycket smått och gott och mycket som skulle slängas. Jag tycker att det var skithäftigt att titta på gamla kort och dokument från början av 1900-talet när mormor och morfars föräldrar levde och så. Dom hade nog sparat varenda liten detalj. Jätteroligt att se. Hittade också gamla dagböcker mormor hade skrivit i min ålder, asså gud vad allt var annorlunda då.
Vid sju kom bror dit och åt, så skjutsade mig han till stan sen.

Nu lär jag snart sova, börjar tidigt imorgon. Usch vilken jobbig dag det kommer bli känner jag.




HAHA slänger även in en gammal video, kanske ett halvår gammal. jag hade en konstig humordag i skolan, och som ni andra kanske tycker är det jobbigare att skratta när man ligger ner. Snacka om att bjuda på sig själv ;) ENJOY!

Kommentarer
Postat av: A

hahahhahahahahahahahahahhahahaahahahahahah (K)

2009-09-19 @ 10:54:01
Postat av: Anonym

hahah men fan vad söt du är! och gud så jag skrattade! :D

2009-09-29 @ 17:38:01
URL: http://johannadannbeerg.blogg.se/
Postat av: mia

hahahahahaha :D

2009-09-30 @ 21:29:20
URL: http://miaelinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0