Jag kände för en uppdatering

Helgen var grymt mysig.
Fredagsmys hos pappa.
Mys med Martin hos mamma på lördagen.
Gröna Lund med Martin, Isabell, Matilda och Henri.

Så jävlans kul på Grönan. Jag åkte minsann Insane och jag säger som Matilda att den lever upp till sitt namn. GRYMMERS. Tack för en skrattfylld och toppendag :D
Gårdagens otur var nog att min buss åkte förbi mig, så jag kunde inte komma hem till pappa.

Ny skolvecka och den börjar inte bra. Hade nå satans ont i nacken och kroppen orkade helt enkelt inte, så jag åkte hem innan lunchen. Så min dag har jag spenderat på soffan framför tvn med värmekudden. Härligt sällskap kände jag. Får se om jag kan gå till skolan imorn eller inte, annars blir det farbror doktorn!
Ja nu ska jag leta rätt på min väska och åka till tåget.
Jag är så grymt less på det här......


 ska jag bli brunett igen?

Kommentarer
Postat av: linda

ja brunett på vintern och sommar snygg på sommaren ;) !

2009-09-21 @ 21:36:23
URL: http://fettstarkt.blogg.se/
Postat av: johanna

stackare, hoppas det känns bättre imorgon! :*



jag tycker också brunett! go for it grrrrl

2009-09-21 @ 23:53:07
URL: http://johannaluggen.blogg.se/
Postat av: simon

inte brunett ha det du har nu :D

2009-09-29 @ 16:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0