Handledarutbildning

Nödvändig skoldag igen, not. Började med matte och slutade med matte. Vi hade ingen idrott och Janne the español teacher trodde sig att ha svininfluensan så han gick hem. Haha, stackarn.
Så jag och tjejerna gick och åt, sen blev det att åka fram, det nya ordet för stan. Köpte hänglås till skåpet så nu slipper jag vänta in P aka Paula som jämt kommer sent. Sorry retard.
Gick där ett bra tag innan jag mötte Annah, så bar det iväg mot um och sedan hemåt. Åt, så kom mor och hämtade mig. Åkte till Driver och mötte upp pappa, Jimmy och Marlene. Så var det dags för handledarutbildning i tre timmar. Det var INTE det minsta kul kan jag tala om! Gott fika var det iallafall ;)


Nu är det strax kväller för mig känner jag.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0