Girls just wanna have fun

Har tänkt på den låten hur länge som helst, men just idag kom jag på att lyssna på den!
Självklart är ju Cindy Lauper's version bäst, och det är väl originalet? Rätta mig om jag har fel.

Det var en chill dag i skolan må jag säga, började halv tio med engelska. Masen var borta och vi fick jobba i bibblan, ja "jobba" var det ja. Vi ska jobba lite med släktforskning och så, och det är lite svårt när inte ens pappa vet vad hans morföräldrar hette. Sen blev det spanska och sen fick vi sluta, wiho.
Malin och Lisa kom med förslaget att jag och Paula skulle hänga med Ockelbo, och det tackade vi inte nej till.
Tog tåget dit, så handlade vi lite behövliga saker och cyklade hem till Malin.
Gräddade våfflor och gjorde en kladdkaka samtidigt, en perfekt måndagseftermiddag. Men man mådde ju inte särskilt bra efteråt ;) men det var det värt. Halv fyra tog vi tåget hemåt.

Nu ska jag strax på träning, ska springa för första gången på två veckor. Se hur det kommer gå.
Ha en trevlig kväll!






Kommentarer
Postat av: m a l i n

myspysdag! :)

2009-09-07 @ 21:31:02
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0