Fuck Tierps sjukvård

Idag ringde pappa till Tierps hälsocentral och frågade om jag fick komma dit och prata med en läkare. Starkt nej sa dom, eftersom att jag tydligen lär åka till den hälsocentral jag är skriven på som är Brynäs hälsocentral. Så pappa ringde till den hälsocentralen och undrade varför jag inte kunde få åka till Tierp istället för att åka 8 mil fram och tillbaka. Sjuksköterskan han pratade med sa att det skulle inte vara några problem alls, att det inte spelade någon roll. Som pappa sa till sjuksköterskan i Tierp: Ni ska fan stryka "Tierp - här är allt möjligt" för det är det fan inte!

Nacken smärtade riktigt ordentligt idag och det var ingen höjdare, inte ens ipren hjälpte. Men efter ett tag släppte det mesta faktiskt. Imorgon blir det skola iallafall.

Dagens plus var Idol när jag såg att Gustaf gick vidare, jag vet inte hur det gick sen men vi får hoppas på det bästa! Jag håller tummarna som fan :D

 jag och bror

Kommentarer
Postat av: linnea

va har hänt med nacken?! ;o <3

2009-09-24 @ 23:08:42
URL: http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0