Fredagsmys

Snacka om skön skoldag. En timme spenderad i skolan, sen hemåt. Masoud, min klass mentor och mattelärare var extra flexibel och snäll idag.
Jag: Masoud, skulle jag kunna få gå lite tidi...
Masoud: Ja, det är klart. Gör vad du vill!
Jag: Alltså, är det okej om jag går 10 minuter tidigare?
Masoud: Ja oh ja. Man kan ju inte säga nej till dig!

Creepy.
Sen blev det att åka till Tobo och hämtas upp av pappsen, packa kläder sen tåget till Gävle.
Hem och storstädade mitt rum som jag inte gjort detta decennium, nämligen dammsuga, dammtorka datan,
sminkbordet, tvn och fönstren. Duschade och sånt, sen kom Linnea hit! Nu väntar vi på att vi ska möta upp Kajsa,
så får vi om det kommer fler. Fest som gäller! är det ju enligt i princip alla ikväll.
Inatt ska jag sussa hos Linnea, v

 HAHA 2007

Kommentarer
Postat av: linnea

hahah bilden! ;D

<3

2009-09-12 @ 14:43:26
URL: http://linneaaag.blogg.se/
Postat av: m a l i n

"Sen blev det att åka till Tobo och hämtas upp av pappsen"



pappsen hahahahahaha! jag kan inte hjälpa det, men jag tänker bara på masoud när nån säger pappsen x)



och oj, är det jol?

2009-09-12 @ 18:01:52
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0