Dagen före fredag

Fan vad seg jag är. Något otroligt seg. Jag kanske öppnade det här nya inlägget för en halvtimme sen. Det var inte förrän nu jag började skriva. Bilddagboken, msn, titta ut buss/tågtider och smsande har gått före helt enkelt. Men nu jävlar ska det bli ett inlägg.
Skoldagen rullade på idag med spanska, media och körkortsteori. Nu har Lindas och Sofias tyskar kommit, en aning kul när dom inte fattar ett piss svenska och knappt pratar engelska ;) Isabella och Mari-Terese lärde jag mig att dom hette iallafall. Fräna tjejer, haha!
Hemgång och äta och byta om, sen var det bara att cykla till träningen. Skönt med en tidig träning! Var lite lagom sur när jag åkte när mamma och Jimpan kom hem med kinamat.. 


Nu sitter jag här och är otroligt glad för att jag har sovmorgon till 11 imorn för jag har ingen körkortsteori på morgonen, skapligt nice. Hinner gå på matten iallafall, sen lär jag ta tåget till Mehedenhös och hämta kläder för tågen och bussarna går inte riktigt som jag vill, haha.
Imorgonkväll blir det förhoppningsvis filmkväll hos mig med trevliga människor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0