Can you feel the love tonight?

Ja, det är snart fredag! Eller rättare sagt om ungefär en timme och tjugo minuter. Hur härligt är inte det?

Idag var det skola som vanligt. På lunchen var det pannkakstävling, eller undra om jag inte tävlade med mig själv egentligen. 11 pannkakor blev det totalt, och jag mådde kollosalt illa efteråt. Jag var proppmätt i över två timmar, hade ingen ork what so ever. Var tillochmed mätt innan träningen, så jag struntade i att äta.
Träningen var ju inte särskilt great den heller, vi var 5 stycken. Haha, så det blev att skjuta skott i 40 minuter kanske innan spelarmötet började, då kom det flera iallafall.

Det märktes verkligen när man cyklade hem, höstvädret börjar komma..
Jaja, ska vara glad att det är fredag imorgon iallafall.
Jag är extra glad när jag fick 500 kronor av mormor och morfar och 300 av mamma för fönsterputsningen v

dagens vill ha: en puss.
dagens klädsel: jeans, linne, nån slags tröja
dagens frisyr: lugg och lockigt, sen uppsatt
dagens smink: mascara och lite puder
dagens låt: papa roach - forever
dagens planer: har redan varit. skola, fönsterputsning, träning
dagens misslyckande: att jag putsade fönstren fel.
dagens drog: skratt
dagens köp: nada.
dagens godis: samma där.
dagens humör: glatt humör
dagens citat: "vad försöker ni nå fram med det här?" 
dagens roligaste: pannkakstävling


Jag älskar dig oändligt,
med varje bit av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0